viernes, 24 de abril de 2009

CAP ALS ELEMENTS !!


La secu surface pour moi, c'est l'angoisse tant que tout le monde n'est pas rentre...Alors, je scrute et surveille les bulles de mes palanques, arrivant desfois a voir leur trajet exact, et m'immerge alors en pensee avec eux...

Director d'immersio es un estres per a mi, es l'angoixa mentres tothom a tornat a la barca...Llavors, escruto i vigilo les bombolles de l'aire dels grups, arribant a veure els seus trajectes subacuatics, m'immergeix mentalment amb els meus companys...



Meme lieu, mais ce coup ci, vaut mieux etre dessous !!
Ahh c'est dur la vie sur et sous l'eau, n'est ce pas vous qui etes au bureau...




Mateix lloc, pero avui, millor estar sota l'aigua !!
Que dura la vida sobre i sota l'aigua, que penseu vosoltres dintre les oficines...

No hay comentarios: